Ürün Sepetinize Eklendi !
İade Sözleşmesi

İPTAL VE İADE KOŞULLARI

1. TARAFLAR VE GENEL HÜKÜMLER

Kullanmakta olduğunuz web sitesi (www.cobanogullari.com.tr) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

SATICI BİLGİLERİ: Ticari Ünvan: ÇOBANOĞULLARI GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ Adres: Lalapaşa, Pelit Meydan Cd. No:18, 25100 Yakutiye/Erzurum Telefon: 0541 238 00 78 E-Posta: cobanoglusut@hotmail.com Web Adresi: www.cobanogullari.com.tr

2. TESLİMAT VE KARGO KOŞULLARI

  • Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri, aksi belirtilmedikçe alıcılar tarafından ödenecektir.

  • Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir.

  • Önemli Uyarı: Satıcı tarafından gönderilen ürünler standart kargo taşımacılığı ile sevk edilmektedir. Soğuk zincir taşımacılığı yapılmamaktadır. Bu sebeple, ürünlerin kargo şubesinde bekletilmeden, dağıtıma çıktığı gün teslim alınması gerekmektedir. Alıcının adreste bulunamaması veya kargoyu şubeden geç teslim alması sonucu gıda ürünlerinde oluşabilecek bozulma, ekşime veya hasarlardan SATICI sorumlu tutulamaz.

3. ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış, akmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır.

  • Kargo görevlisi yanındayken paketin açılıp kontrol edilmesi esastır.

  • Eğer üründe bir hasar (kırılma, dökülme, patlama) varsa, kargo görevlisine mutlaka "Hasar Tespit Tutanağı" tutturulmalı ve ürün teslim alınmamalıdır.

  • Tutanak tutulmadan teslim alınan ve sonrasında hasarlı olduğu iddia edilen ürünlerde iade veya değişim yapılması mümkün değildir.

  • Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.

4. CAYMA HAKKI VE SÜRESİ

Alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya yukarıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. ANCAK, satılan ürünlerin "Gıda Maddesi" olması sebebiyle cayma hakkının kullanımı aşağıda belirtilen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" (Madde 6) başlığı altındaki yasal istisnalara tabidir.

5. İADE PROSEDÜRÜ

Cayma hakkının veya ayıplı mal iadesinin söz konusu olduğu durumlarda;

  • İade edilmek istenen ürünün faturası (Kurumsal ise iade faturası),

  • Ürünlerin kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak,

  • SATICI'nın anlaşmalı olduğu kargo şirketi aracılığıyla gönderilmesi gerekmektedir.

6. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER (GIDA ÜRÜNLERİ İÇİN ÖZEL HÜKÜMLER)

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 15. Maddesi gereğince, aşağıdaki ürünlerde CAYMA HAKKI KULLANILAMAZ:

  • a) Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar (Peynir, tereyağı, süt ürünleri, pişmiş gıdalar vb.).

  • b) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar. (Ambalajı açılmış, vakumu bozulmuş veya tadına bakılmış gıda ürünlerinin iadesi, sağlık riski oluşturduğu için yasal olarak mümkün değildir.)

  • c) Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar.

Özetle; ambalajı açılmamış ve bozulma riski taşımayan (örneğin kuru gıda, bal vb. gibi dayanıklı) ürünler hariç olmak üzere; soğuk zincir veya tazelik gerektiren, ambalajı açıldığında tekrar satışı mümkün olmayan gıda ürünlerinde keyfi iade kabul edilmemektedir.

7. SATIN ALINAN ÜRÜNÜN BEDELİNİN İADESİ

İade koşullarına uygun olarak yapılan ve Satıcı tarafından onaylanan iadelerde;

  • Satıcı, cayma bildiriminin ve ürünün kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 gün içerisinde toplam bedeli Alıcı’ya iade eder.

  • Alıcı ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise, iade işlemi bankaya yapılır. Bankanın bu tutarı Alıcı’nın hesabına yansıtması banka süreçlerine bağlı olarak 2-3 hafta sürebilir.

8. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

Alıcı, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul eder.

İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et